گردشگری

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما،اتوبوس, هتل و تور تماس بگیرید09011017552

گردشگری

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما،اتوبوس, هتل و تور تماس بگیرید09011017552

اسنپ تریپ

اسنپ تریپ

اسنپ تریپ در واقع استارتاپی به نام پین تا پین بود که بعد از پیشرفت در زمینه گردشگری و ارائه خدمات رزرو هتل و محل اقامت، توانست نظر گروه اینترنتی ایران را جلب کند. بنابراین پین تا پین از سال 94 در اسنپ ادغام شد و مجموعه قدرتمندی به نام اسنپ تریپ شکل گرفت.

بعد از شروع کار رسمی اسنپ تریپ این مجموعه علاوه بر ارائه اطلاعات مفید و ارزشمند در زمینه گردشگری و امکان رزرو هتل و محل اقامت، قابلیت خرید آنلاین بلیط هواپیما را  نیز به خود اضافه کرد.


اسنپ تریپ در حال حاضر بیش از 150 نفر کارمند دارد و از تیم پشتیبانی 24 ساعته بسیار خوبی بهره می برد که به صورت تلفیقی و آنلاین آماده پاسخ گویی و برطرف کردن مشکلات هستند. البته بعد از برسی نظرات کاربران میبینیم که مشکلاتی نسبت به  زمان و کیفیت و نحوه پاسخگویی به چشم می خورد.

سایت اسنپ تریپ رابط کاربری ساده ای دارد ولی از نظر بصری و تجربه کاربری می تواند بهتر از این باشد. در صفحه اصلی دو گزینه رزرو هتل داخلی از بین 800 هتل ایران و خرید آنلاین بلیط هواپیما در دسترس است و در ادامه می توان پیشنهادات ویژه شهر های پر تردد و هتل های پرطرفدار ارزان قیمت را مشاهد کنید.

یکی از ویژگی های اسنپ تریپ این است که قیمت خود را در بین سایت های فروش آنلاین رزرو هتل تضمین می کند. علاوه براین اسنپ تریپ شرایطی را برای شرکت های همکاری فراهم آورده است تا از تخفیف های فصلی بهرمند شود و پرداخت آنها به صورت دوره ای باشد.

بعد از انتخاب بلیط هواپیما یا هتل مورد نظر خود می توانید اطلاعات کاملی از جزئیات قیمت و دیگر شرایط موجود به دست آورید که در تصمیم گیری به شما کمک خواهد کرد. البته اسنپ تریپ از ارائه محتوای جذاب و کاربردی غافل نبوده و با راه اندازی بلاگ خود تلاش می کند تا تصمیم گیری دقیق تری داشته باشید.

از آنجای که اسنپ چندان زیر مجموعه فعال در بخش های مختلف دارد. مزایایی را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا با استفاده از خدمات اسنپ تربپ بتوانید از سرویس های دیگر مانند تاکسی آنلاین اسنپ بتوانید پیشنهادات ویژه را دریافت کنید.

مزایای اسنپ تریپ

امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما به صورت 24 ساعته از طریق سایت و اپلیکیشن.

امکان رزرو بیش از 800 هتل داخلی به صورت آنلاین از طریق سایت و اپلیکیشن.

ارائه تضمین کمترین قیمت در بخش رزرو هتل در اسنپ تریپ

پیشنهادات ویژه برای رزرو هتل های با تخفیف های خاص.

ارائه جزئیات دقیق پرواز و هتل.

ارائه پیشنهاد های ویژه مناسبتی مانند عید نوروز در اسنپ تریپ.

سیستم جستجو و فیلترینگ خوب برای تصمیم گیری.

راه اندازی بلاگ و انتشار محتوای کاربری و ارزشمند در حوضه گردشگری.

بخش کامل و دقیق سوالات متداول و راهنمای کاربری.

باشگاه همراه هان اسنپ تریپ با مزایای ویژه.

پیگیری آنلاین رزرو هتل

پشتیبانی 24 ساعته آنلاین تلفنی

معایب اسنپ تریپ

رابط کاربری و تجربه کاربری سایت و اپلیکیشن می تواند بهتر شود در اسنپ تریپ.

مشکلات اعلام شده کاربران در بخش پاسخ گویی و پشتیبانی.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد