گردشگری

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما،اتوبوس, هتل و تور تماس بگیرید09011017552

گردشگری

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما،اتوبوس, هتل و تور تماس بگیرید09011017552

علی بابا

علی بابا

رزرو و خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس از علی بابا در سال های اخیر به شکلی رشد کرده و به بازار بزرگ و پر طرفداری تبدیل شده که تعداد زیادی سایت برای چنین سرویس های راه اندازی شده اند. در این مطلب قصد دارم سایت علی بابا را معرفی کنم.

در کنار سرویس های همچون تاکسی اینترنتی، سفارش آنلاین غذا یا حتی فروش بیمه، سرویسی چون فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس نیز رونق چشمگیری داشته و توانسته به یکی از استارتاپ های پول ساز با گردش مالی با تبدیل شود.

زمانی که با عبارت های چون خرید «خرید آنلاین بلیط»، «فروش آنلاین بلیط»، «خرید آنلاین بلیط هواپیما»، سایت فروش آنلاین بلیط» و مواردی از این دسته را جستجو می کنید با انبوهی از سایت های فروش آنلاین بلیط رو به رو می شوید که هر کدام به واسطه خدمات خود تلاش می کنند تا سهم بیشتری را از این بازار میلیاردی داشته باشند به همین دلیل تصمیم گرفتم تا برای جلوگیری از سردرگمی شما و کمک برای انتخاب بهترین گزینه ها این سایت ها را بررسی کرده و 10 سایت برتر خرید آنلاین بلیط را به شما معرفی کنم. ما تلاش کردیم تا سایت های مورد نظر را براساس معیار های مختلفی چون کیفیت و تنوع خدمات، تجربه کاربری، تجربه خرید، میزان بازدید، وضعیت پشتیبانی، خلاقیت و ارائه سرویس های متفاوت، میزان رضایت مندی خریداران و موارد دیگر برسی کنیم. ضمن اینکه حاصل تلاش خود را در قالب مزایا و معایب هر کدام از سایت ها اعلام خواهیم کرد.

علی بابا

علی بابا بزرگترین سایت آنلاین خرید بلیط در ایران و زیر مجموعه هولدینگ توشا است که از سال 1393 در قالب آژانس سفر های علی بابا مجوز سازمان هواپیمایی کشور فعالیت خود را شروع کرده است. 13 آذر 96 بود که خبر ادغام دو استارتاپ بزرگ علی بابا و زرورق به صورت رسمی اعلام شد و علی بابا سرمایه گذاری 22میلیون دلاری هلدینگ سرآوا توانست قدرت و سهم بازار خود را از پیش بیشتر کند.

در حال حاضر بیشترین سهم بازار از خرید آنلاین بلیط در اختیار علی بابا است و بسیار از شرکت های دیگر سرویس های خود را با الگو گیری از سیستم کامل و حرفه ای این شرکت راه اندازی کردند. اما علی بابا در ادامه فعالیت های خود تنها به فروش بلیط هواپیما اکتفا نکرده و علاوه بر اضافه کردن خرید بلیط قطار و اتوبوس با راه اندازی استارتاپ قدرتمند دیگری ب نام جاباما، در بخش رزرو تور و هتل نیز سهم قابل توجهی از بازار دارد.

این شرکت با 15ایرلاین خارجی و شرکت های فروش بلیط قطار و اتوبوس در ایران نیز قرار داد دارد تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن از طریق سایت یا اپلیکیشن علی بابا بلیط خود را تهیه کنید. جا افتادن فرهنگ خرید آنلاین بلیط را  یکی از مهم ترین اقدامات علی بابا دانست. چرا که این سایت صرفا تمام تلاش خود را روی فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس معطوف نکرده است و تلاش کرده تا با راه اندازی مجله خود بتواند اطلاعات مفیدی در زمینه گردشگری و خرید آنلاین بلیط در اختیار مخاطبان قرار دهد.

علی بابا سایت و اپلیکیشن ساده و حرفه ای و سریعی دارد که به واسطه رابط کاربری و تجربه کاربری آن، از کاربران عام و تازه کار گرفته تا افراد حرفه ای و آنهای که همیشه در سفر هستند، به راحتی می توانند بعد از مقایسه قیمت ها و انتخاب زمان بندی خود اقدام به خرید آنلاین بلیط کنند اما یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت علی بابا که سرلوحه کار آنها به نظر میرسد اهمیت دادن به مشتری و موضوع پشتیبانی است. چرا که بعد از برسی های انجام شده دیدیم نه تنها راهنمای دقیقی برای مشتری در سایت خود قرار داده بلکه با تیمی 247نفر به صورت 24ساعته در مرکز پشتیبانی خود آماده پاسخگویی و برطرف کردن مشکلات در سریع ترین زمان ممکن هستند. و میشه گفت که کیفیت و زمان پاسخ گویی مناسب بود.

مزایای علی بابا

امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به صورت ساده سریع و شبانه روزی.

امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق سایت، اپلیکیشن اندروید و ایفون

رابط کاربری و تجربه کاربری بسیار خوب در سایت و اپلیکیشن.

امکان استرداد آنلاین بلیط خریداری شده.

پشتیبانی قدرتمند 24 ساعته از طریق مراکز تماس و تیم پشتیبانی 247نفره.

سیستم قدرتمند و پیشرفته جستجو برای پیدا کردن بلیط مورد نظر.

ارائه قیمت مناسب.

امکان برسی پرواز های ارزان قیمت در علی بابا.

امکان شارژ حساب کاربری و خرید آنلاین بلیط از طریق شارژ موجود در علی بابا.

مکان دریافت مشاوره تلفنی یا از طریق تلگرام و اینستاگرام پیش از خرید بلیط.

ثبت نام ساده و سریع در سایت جهت در یافت خدمات بهتر.

امکان استفاده از تور های مسافرتی داخلی و خارجی.

امکان مشاهد مقایسه و رزرو هتل های خارجی در علی بابا.

سیستم جستجو و فیلترینگ قدرتمند و هوشمند برای انتخاب دقیق بلیط مورد نظر.

اهمیت ویژه برای ارائه محتوای کاربری و راه اندازی بخش مجله.

نمایش فهرست سفارشات و استرداد ها.

سیستم ایمیل مارکتینگ قوی.

معایب علی بابا

مطابقت نداشتن اطلاعات سایت و اپلیکیشن در بعضی مواقع.

رزرو و خرید تور های خارجی فقط از طریق سایت.

بلاگ های نرم افزاری در سایت و اپلیکیشن پیش از نهایی کردن خرید در علی بابا.

مغایرت اطلاعات موجود در سامانه علی بابا با اطلاعات موجود در شرکت های هواپیمایی و ایرلاین ها.

کندی گاه و بی گاه اپلیکیشن

انتظار نسبتا طولانی برای پشتیبانی تلفنی در برخی مواقع.

سایت فقط به زبان فارسی.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد